1. דף הבית
  2. פירוק רכבים
  3. מכירת רכבים לפירוק

מכירת רכבים לפירוק


רבים לא יודעים מה לעשות עם הרכב אחרי שהבינו שאין לו שוק ואין מי שרוצה לקנות אותו במצבו הנוכחי. במקום להיות מתוסכל התקשר עכשיו אל דוד קונה רכבים לפירוק ותגלה עולם חדש שלא הכרת בענף הרכב - מכירת רכב לפירוק.


במציאות החדשה של רכבים חדשים שצפים ועולים לכביש חדשות לבקרים, הרכב הישן שלכם מאבד מערכו מהר מאוד. רכבים שאנשים היו לוקחים למוסך ומתקנים, היום נשארים כאבן שאין לה הופכין, אף אחד לא רוצה לתקן מפני שזה כבר לא כלכלי, מצד שני לעיתים הרכב עדיין נוסע או שהוא שבק חיים אך בטיפול נכון היה מה לעשות איתו.


חברת דוד קונה רכבים לפירוק מספקת שירותי פירוק רכבים לרכבים מכל סוג ובכל מצב, גם אם לרכב שלכם אין מנוע, או שהרכב שלכם נפל בטסט, או שלא שילמתם אגרה ואתם עדיין מחפשים לעשות קצת רווח עליו, בכל זאת השקעתם בו הרבה מאוד כסף במשך הזמן, מכירת רכבים לפירוק תניב לכם תשלום ראוי עבור הרכב.

מכירת רכבים לפירוק


מכירת רכבים לפירוק – קבל מחיר הוגן

אחת הבעיות בתחום מכירת רכב לפירוק היא העובדה שאנשים חוששים שהמחיר שיקבלו בתמורה לרכב שלהם יהיה נמוך מאוד. נכון, אמנם מכירת רכבים לפירוק לא מניב תשלום כמו המחירון של הרכב, אך התשלום הוא הרבה פעמים הרבה יותר טוב מאשר כלום. כמו כן התשלום הוא במזומן והוא לא תלוי בבדיקת הרכב, כך שאתם יכולים להרוויח בצורה שקטה וללא בעיות.

מכירת רכבים לפירוק – זהירות מקנסות וגרירה

שימו לב, עיריות ומועצות עושות הכל בשנים האחרונות על מנת לשפר את תנאי הסביבה לתושביהם, לכן אזרח שרכבו לא יזוז במשך שלושים יום או יצבור אבק בצורה חריגה כך שיהיה ניכר שהרכב ללא שימוש ייגרר ויועבר למגרש אחסון, תוך כדי שבעל הרכב יקבל קנס כספי על חניית רכב שאינו תקין והפרעה לסביבה, בתוספת תשלום של גרירת הרכב, וגם על ימי האחסון במגרש.

לכן, במקום להיכנס לסיפור לא נעים, עדיף לתאם איתנו את גרירת הרכב ישירות אל מגרש לפירוק רכבים.

התקשרו אלינו עוד היום לבירור על מכירת רכב לפירוק ונשמח לעמוד לשירותכם!

צרו איתנו קשר


logo בניית אתרים