1. דף הבית
  2. פירוק רכבים לפי איזור
  3. פירוק רכבים בכל חלקי הארץ

פירוק רכבים בכל חלקי הארץ

צוות דוד קונה רכבים לפירוק עוסק במכירה וקנייה של כלי רכב מסוגים שונים למטרת פירוק, אנו מספקים מענה מהיר, מקצועי ואדיב לכל לקוח המבקש למכור בצורה המהירה ביותר את כלי הרכב הנמצא ברשותו. כאשר דוד קונה רכבים לפירוק אתם יכולים להיות בטוחים שבוצעה עסקה בהתאם לכל נהלי החוק, עסקה אותה אתם מסיימים עם תשלום במזומן ביד בעבור הרכב שלכם.

איך למכור רכב מהר?

לוחות רכבי היד שנייה בישראל עמוסים באלפי רכבים, כך גם מגרשי המכירה, הכול מסכימים כי מכירת רכב יד שנייה בישראל היא משימה לא פשוטה. כאשר מדובר ברכב תקול או רכב ישן מכירת הרכב בלוחות יד שנייה תהיה מורכבת וממושכת עוד יותר. הבשורה הטובה היא שיש פתרון פשוט וקל עם צוות דוד קונה רכבים לפירוק.

איך מוכרים רכב לפירוק?

מדובר בפעולה פשוטה מאוד, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר ואנחנו נגיע אליכם לאסוף את הרכב. את התשלום בעבור הרכב תקבלו במזומן בהתאם למחירון מכירת רכבים לפירוק. מכירת רכבים ישנים ורכבים תקולים מעולם לא הייתה פשוטה יותר, אנחנו קונים גם רכבים תקולים שהורדו מהכביש. אנו ממליצים לבצע טרם העברת הרכב לפירוק הליך להורדת הרכב מהכביש.

אלו רכבים כדאי למכור לפירוק?

שירות פירוק רכבים מיועד לכלי רכב ישנים ותקולים אותם לא כדאי להשאיר על הכביש, לא ניתן או אסור. אם יש ברשותכם רכב ישן הדורש תיקונים יקרים, במקרים רבים פירוק רכבים יהיה הפתרון הנכון ביותר מבחינה כלכלית. כאשר עלות תיקון הרכב ותחזוקתו עולה על שווי הרכב משתלם יותר למכור אותו לפירוק. רכבים אחרי תאונות ורכבים ישנים בהם לא נעשה כל שימוש מזה תקופה כדאי יהיה להעביר לפירוק.

מה קורה לרכב במרכז הפירוק?

כל רכב שמגיע אלינו עובר הערכה ובדיקה של צוות מקצועי, ובהתאם לכך מועבר לפירוק לטובת מכירת חלקים או פירוק למטרת מכירת ברזל למרכזי מחזור. יהיו מקרים בהם רכבים יועברו לתיקון ויוחזרו את הכביש. חלקי החילוף אותם אנו מפרקים מהרכבים עוברים בדיקות ותיקון טרם מכירתם אל מוסכים ומרכזי טיפול ברכבים.
צרו איתנו קשר


logo בניית אתרים