1. דף הבית
  2. פירוק רכבים לפי איזור
  3. רכבים לפירוק באשדוד

פירוק רכבים באשדוד

מצאתם את האופציה הקלה והמהירה להיפטר אחת ולתמיד מהרכב הישן שלכם. צוות דוד קונה רכבים לפירוק רוכש את כל סוגי כלי הרכב למטרת פירוק וברזל. אנו מספקים שירות אמין, מקצועי, יעיל, מהיר והגון לקהל הלקוחות שלנו, צרו קשר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ מקצועי בנושא פירוק רכבים באשדוד והסביבה.

איך מקבלים את התשלום?

כאשר מדובר על קניית רכבים לפירוק באשדוד, כל עסקת מכירת רכב לפירוק מסתיימת בהעברת תשלום במזומן או באמצעות העברה בנקאית, אתם מקבלים את התשלום במהרה, כל הליך מכירת הרכב מסתיים בפגישה אחת עם הנציג שלנו. בכדי להתחיל את התהליך צרו קשר לתיאום הגעת הנציג אליכם לבדיקת הרכב ומתן הצעת מחיר, השלב הבא יהיה סגירת העסקה והעברת הרכב לפירוק.

שירותי פירוק רכבים באשדוד הם המומחיות שלנו, את המוניטין שלנו בנינו עם אלפי לקוחות מרוצים הממליצים גם לחבריהם על השירות שלנו. אצלנו תקבלו מחירים הוגנים בעבור הרכב בהתאם למחירון פירוק רכבים.

כעת אתם בוודאי שואלים את עצמכם כמה שווה הרכב שלכם כאשר הוא נמכר לפירוק. כמו במכירת רכבים רגילה, גם כאשר מוכרים רכב לפירוק לכל רכב יהיה מחיר שונה וכל מקרה נבחן לגופו. את מחיר הרכב נקבע על פי שנת ייצור, דגם, משקל, אפשרויות השימוש העתידיות ברכב ועוד. המחיר הממוצע בתחום בעבור רכבים המועברים לפירוק הוא כ-1500 שקלים, נציין כי התעריף משתנה בהתאם למאפיינים של הרכב הנמצא ברשותכם, הצעת מחיר סופית תתקבל רק לאחר בדיקת הרכב על ידי נציג שלנו.

פירוק רכבים באשדוד

מה אנחנו קונים?

פרט לקניית רכבים באשדוד שהם רכבים פרטיים, אנחנו רוכשים גם אוטובוסים, אופנועים, קטנועים, טרקטורונים, מלגזות, משאיות מסוגים שונים, רכבים מסחריים ואפילו סירות. בעבור כל סוגי כלי הרכב תוכלו לקבל הצעת מחיר למכירת למטרת פירוק. אם אינכם בטוחים האם כלי התחבורה שברשותכם מתאים למכירה צרו קשר ונשמח לתת מענה מקצועי.

קניית רכבים לפירוק באשדוד במחירים הוגנים תוך מתן פתרונות למצבים בהם הרכב אינו נייד ומצבים של רכבים ישנים מאוד, הניסיון שלנו הוא היתרון שלכם! אם יש לכם רכב להציע לנו צרו קשר ונשמח לסגור עסקה. אצלנו תקבלו מחירים הוגנים, שירות אישי ואיסוף מהיר של הרכב.

צרו איתנו קשר


logo בניית אתרים