1. דף הבית
  2. מאמרים
  3. עלות פירוק רכבים

עלות פירוק רכבים

כל רכב ישן שהוא אינו תקין ועלות התיקון שלו אינה כדאית, מועבר למגרש הגרוטאות לפירוק. הלקוח מקבל ביד ובמזומן את עלות החלפים ובכך נפרד מהרכב ששירת אותו לאורך זמן. אז מה עלות פירוק רכבים ולמה זה יוצא משתלם?

תהליך פירוק הרכבים


רכב המיועד לפירוק, מועבר בדרך כלל באמצעות רכב הגרר שלנו אל מגרש רכבים לפירוק. העובדים המומחים שלנו מפרידים את כל החלפים ומוציאים מתוכם את החלפים התקינים שאפשר להתקין אותם ברכבים אחרים בדגמים זהים של יצרן זה. 

החלפים הללו מועברים לקמעונאים בתחום הרכב אשר מתמחים בשיווק של חלפים תקינים שהם יד שנייה. מדובר בחלפים שאפשר להרכיב אותם ברכבים אחרים ובכך מייתרים את הצורך לרכוש חלפים חדשים שהם הרבה יותר יקרים.
עלות פירוק רכבים


העברת חלפים למחזור 


תעשיית המחזור עברה בשנים האחרונות קפיצת דרך משמעותית ביותר כיוון שהוקמו מפעלי מחזור אוטומטיים הפועלים בטכנולוגיות חדשניות ומסוגלים לבצע מחזור בהיקפים גדולים. מתוך החלפים הלא תקינים שאנו מוציאים מהרכבים, רובם עוברים למפעלי המחזור הייעודים לכל תחום כמו מחזור מתכות פלסטיק וזכוכית. המשאיות של המפעלים הללו מגיעות למגרש לעיתים תכופות ומעבירות את כל החלפים הלא תקינים והשלדות למחזור.

התחשבנות כספית עם הלקוח


מבחינת עלות פירוק רכבים - היתרון הגדול בשיטה זו הוא שבעל הרכב מקבל באופן מידי תשלום עבור מה שהצלחנו להציל מהמכונית, החלפים שמועברים למחזור והחלפים שמועברים למכירה. הלקוח מקבל את התשלום ובכך הוא סיים את ההתקשרות עם הרכב הישן.

פינוי הרכב למגרש המכוניות 


נושא פינוי הרכב למגרש המכוניות לפירוק הוא חשוב ביותר, כיוון שהרכבים הישנים יוצרים זיהום משמעותי לסביבה. עקב כך המשרד להגנת הסביבה מבצע צעדים שונים כדי לדרבן את בעלי הרכבים להעבירם לפירוק ולא להשאיר אותם בחניונים. 

בעלי הרכבים מתבקשים לפנות אותם ואם זה לא קורה, הם מקבלים קנסות כבדים וכך לא רק שהם לא נוסעים ברכב, הם צוברים חובות. הרכבים הללו פולטים רעלנים ומהווים סכנה אמיתית לכל תושבי הסביבה וגם לעוברי האורח ולכן מדובר בסכנה אמיתית שיש לפתור אותה על יד פירוק הרכב.

התנהלות מול משרד הרישוי/ משרד התחבורה 


מי שמעוניין לפרק את רכבו פונה למשרד הרישוי במשרדם או דרך האתר המקוון ומגיש בקשה לביטול רישום הרכב, עקב הנסיבות המיוחדות של מצבו הפיזי של הרכב. לאחר קבלת האישור לכך, אפשר להתחיל בתהליך פינוי הרכב ופירוקו.

בתום פירוק הרכב, אנו מסייעים ללקוח להגיש באתר המקוון את המסמכים על כך שהפירוק בוצע כדי שבמשרד הרישוי יורידו רכב זה מרשימת הרכבים הנעים בכבישי ישראל.

בנוסף לכך, מיידעים את משרד הרישוי על מועד הפירוק ומעבירים את פרטי חשבון הבנק כדי שבעל הרכב יקבל החזר יחסי עבור עלות רישיון הרכב ששולם לשנה מראש, אך השימוש בפועל היה קצר יותר.

רכב הגרר שלנו יכול לגרור גם את הרכב שלכם למגרש המכוניות שלנו. 

צרו איתנו קשר


logo בניית אתרים