1. דף הבית
  2. פירוק רכבים
  3. קניית רכבים לפירוק

קניית רכבים לפירוק

רוצה להפטר מהגרוטאה? נמאס לך לנסות למכור את הרכב? דוד קניית רכבים לפירוק ייתן לכם את המחיר הטוב ביותר עבור הרכב, שלכם, גרירה עד אלינו.

סופו של כל רכב הוא להגיע אל קנייה של רכבים לפירוק. הצורך של קניית רכב לפירוק נובע לאחר זמן ממושך של שימוש, בדרך כלל אחרי עשרים שנים לרכב נגמר השוק, ומעט מאוד מתעניינים ברכב ומעוניינים לרכוש אותו, במצב זה על בעל הרכב האחרון להתפטר מהרכב לפי החוק, והדרך הנכונה היא להעביר את הרכב לגריטה או למכור אותו לפירוק.

לא כל אחד יכול לעסוק בתחום של קניית רכבים לפירוק. קונה רכבים לפירוק חייב להיות מורשה בתחומו, ישנן חובות רבות החלות על מנהל מגרש רכבים לפירוק. עליו להתנהל על פי כללי המשרד להגנת הסביבה, לעבוד על פי רישיון עבודה מסודר ולשמור על ביטחון הסביבה, מפני הרכבים אשר חלקם מגיעים במצב שעלול להיות מסוכן.

קניית רכבים לפירוק

קניית רכבים לפירוק ללא מנוע

אחד הגורמים המרכזיים לכך שרכבים מושבתים לתקופה ארוכה מאוד היא כאשר רכב ישן מאבד את תפקוד המנוע שלו. רכב ללא מנוע לא יכול להימכר בדרך כלל בשוק הרגיל, כשם שבעל הרכב עצמו לא היה מוכן להשקיע בו את עלות המנוע, כך בדרך כלל אף אחד אחר לא מוכן לכך.

מדוע? כיוון שבסופו של דבר רכב זאת הוצאה שצריכה להשתלם, ואם בסופו של דבר נוציא המון כסף על הרכב אך התמורה תהיה נמוכה, זאת תהיה החלטה לא נכונה לתקן את הרכב במקום פשוט למכור אותו ולהרוויח סכום קטן דרך קנייה של רכבים לפירוק ולהיות בטוחים שההשקעה שלכם לא ירדה לטמיון לאחר כמה תקופה קצרה.

קראו על עלות רכבים לפירוק


מה עושים עם הרכבים?

השלב האחרון בתהליך קניית רכב לפירוק שעובר רכב שהועבר אל קונה רכבים לפירוק הוא מכירת המתכת, אולם, הדרך לפניה הוא פירוק ומיון של כל הרכיבים השונים ברכב, את הרכיבים מוכרים לשוק החלפים, כאשר באמצעות החלפים המשומשים יכולים אנשים נוספים ליהנות מחלפי הרכב במחיר מוזל לעומת העלות של הרכיב המקורי כאשר הוא במצב חדש מהיבואן.

קנייה של רכבים לפירוק - למה דווקא אנחנו?

כי השירות שלנו, המחירים שלנו והיחס שלנו ללקוחות בתהליך קניית רכב לפירוק הוא ללא תחרות!

לפרטים נוספים אודות קניית רכבים לפירוק, התקשרו עכשיו ונשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

צרו איתנו קשר


logo בניית אתרים