1. דף הבית
  2. פירוק רכבים
  3. שירותי פירוק רכבים

שירותי פירוק רכבים


לא מוצאים קונה לרכב? במקום לתת לו להתאבק בחניה, בואו להרוויח כסף על הרב ששבק חיים או שכבר לא שווה הרבה בשוק. שירותי פירוק רכבים של "דוד קונה רכבים לפירוק"  ידאג לכם מכל הלב.

מצב התחבורה בישראל השתפר מאוד בשנים האחרונות, ניתן לראות עליה משמעותית במספר הנהגים על רכבים חדשים ורכבים מתקדמים הנוסעים על הכביש פחות מעשר שנים. למעשה, לראות רכב ישן מאוד נוסע על הכביש הפך למחזה נדיר כמעט.

שוק הרכבים מוצף מאוד, ואם עדיין לא הצלחתם להבין מדוע כל כך הרבה רכבים הולכים מוקדם מידי אל שירותי פירוק רכבים, הסיבה נובעת ממספר גורמים, ביניהם ענף הליסינג האדיר המספק עשרות אלפי מכוניות חדשות לכביש מידי שנה, כמו גם לאחר שהן נמכרות בתום שלוש שנים, הרכבים נמכרים במחירים נמוכים מאוד ביחס למחירון, לכן, אין פלא שרכבים רבים עוברים בטרם עת למעשה אל שירותי פירוק רכבים.

רכבים אשר היו עוברים טיפולים נוספים ומתוקנים לפני מספר שנים היום פשוט לא כדאי לטפל בהם. במקום לקנות חלפים יקרים ולשלם על העבודה ולהישאר בסופו של דבר עם רכב ישן, עדיף כבר לגשת לסוכנות הרכב הקרובה ולקבל רכב מצב טוב מאוד, עם שנתון גבוה וקילומטרז' נמוך מאשר הרכב שלכם.
שירותי פירוק רכבים

למעשה מדינת ישראל מעודדת רכבים ישנים לפנות אל שירותי פירוק רכבים ואחת לתקופה ישנו אפילו מבצע להורדת רכבים אלו מהכביש, אפילו בתשלום לבעלי הרכב. הסיבה כרוכה בעובדה שרכבים ישנים הם רכבים מזהמים, ורכבים מזהמים לא בריאים לאיכות הסביבה, וגורמים למחלות ותחלואה רבה בארץ ובעולם. לכן, כשבמדינת ישראל נוהגים מאות אלפי כלי רכב ביום, בפרט בגוש דן, ראוי שהרכבים שבהם נוהגים אנשים יהיו רכבים חדישים ותקינים, הן מבחינת איכות הסביבה והן אפילו מהבחירה הבטיחותית.

שירותי הגרירה שלנו ב"דוד קונה רכבים לפירוק"

אצלנו לא תצטרכו להתאמץ, אם אתם צריכים למכור את הרכב שלכם לפירוק , אנחנו נגיע עד אליכם, ניקח את הרכב וניתן לכם את מלוא התשלום שהובטח לכם במקום.

לקוחותינו נהנים משירות מקצועי, אמין ואדיב.

לקבלת שירות פירוק רכבים התקשרו עכשיו 050-2939011 או השאירו פרטים!

צרו איתנו קשר


logo בניית אתרים